För bra för sitt eget bästa?

untitledWohoo! Dagens bästa nyhet måste vara att ”Shepherd of fire” med Avenged Sevenfold ligger etta på Nikki Sixx ”The Side Show Countdown” på Bandit Rock. Jag bara älskar den låten (förmodligen lika mycket som Lallersteds dressingar ;-):

Muffins 018Trodde att jag gjorde en riktigt smart och praktisk investering innan jul, då jag köpte en batteridriven, sensorstyrd tvålpump på rea hos Järnia. Med facit i hand, så förstår jag varför den reades ut. Tvålpumpen är helt enkelt för bra… Behöver inte ens hålla handen under den, för att den ska tjonga iväg en tvålklick. Räcker med att jag borstar tänderna i närheten av den, viftar till lite med håret, böjer mig ned mot handfatet eller öppnar badrumsskåpet, för att den ska tro att jag är ute efter att tvätta mina händer… Hohoo, jajaa…

 

 

 

Lämna en kommentar