Hoppas jag blir utvald…

Har väntat på att ett intressant kampanjerbjudande ska dyka upp på min Buzzador-profil. Och under förmiddagen idag så hände det… 🙂

Anmälde genast mitt intresse för att ”buzza” om denna produkt/tjänst, och håller nu både tummar och tår för att jag ska bli en av de utvalda… Tänker inte avslöja vad det är jag vill vara med och prova på och tycka till om ännu… Men vet att en del personer i min bekantskapskrets använder sig till och från av produkten/tjänsten, och tycker att den är bra. Vi får väl se om jag får tillfälle att ta reda på det eller inte inom en snar framtid. Tror nog att flera av mina närmaste kommer att bli förvånade över att jag anmält mig frivilligt till detta, eftersom produkten/tjänsten har koppling till en syssla som jag egentligen inte alls är så jätteförtjust i… Kanske har jag avslöjat för mycket nu… Hoppas det går vägen 🙂

Lämna en kommentar