Jag har inte gått under jorden…

Nämen, vad glad jag blir 🙂 Det är evigheter sedan – eller närmare bestämt över 2 månader sedan jag var här inne och skrev någonting sist. Blev i alla fall glatt överraskad när jag såg på statistik-sidan, att det faktiskt varit några besökare här och gluttat runt medans jag var borta…

Jag har alltså inte gått under jorden – om det nu var någon som trodde det… Har bara hållit lite låg profil både här och på Facebook under senaste tiden. Inte haft ork att skriva av mig, eftersom jag haft så mycket annat för mig istället.

Bet mig själv i tungan vid tolvslaget vid nyår, och har inte angivit några som helst nyårslöften för 2015. Men måste ändå försöka komma ur min onda, lilla spiral; sluta vara en ”soffnötare” = börja träna regelbundet igen, minska ner veckoransonen på godsaker = bli en något ”nyttigare” och hälsosammare människa (hur nu det ska gå till i praktiken?) och bli en bättre kompis = börja höra av mig oftare till och umgås mer med personer jag bryr mig om. Finns säkert en hel del annat som också skulle kunna räknas upp här, men orkar inte trötta ut er med den ointressanta infon.

Önskar er en bra lördagskväll därute – och sköt er själv och skit i andra!

/ Kram

Lämna en kommentar