Snart får jag buzza…

Borde röja upp i köket efter lördagsmiddagen, men har hamnat i en tillfällig svacka och orkar just nu inte göra någonting annat förutom att ligga på soffan och knappa lite på datorn… Funderar på om jag ska unna mig själv ett glas vin, eller om jag ska låta bli… Risken är att jag somnar på 2 röda om jag tar ett. Känner mig just nu väldigt trött och runt 100 år gammal…

Några positiva saker som skett under denna vecka, och som är värda att nämnas:

  • Cyklonvisp 007Svärfar fyllde 70 häromdagen – vilket firades under lugna omständigheter med god mat och dryck.
  • Är stolt över yngste sonen, som bakade farfars favoritbakelse; Napoleonbakelse, till hans födelsedag.
  • Är stolt över äldste sonen som tagit sig i kragen, och ägnat en del av sportlovet åt skolarbete.
  • Igår fick jag besked via mail om att jag ska få buzza om några hårprodukter i serien Dove Oxygen & Moisture. Väntar nu otåligt på att leveransen med buzz-objekten ska dyka upp, så att jag kan sätta igång med buzzandet på allvar…
  • Köpte senaste numret av tidningen Retro igår – och upptäckte att jag är stolt ägare till några av prylarna som figurerar i reportagen. Bland annat till vispen Cyklon från 50- eller 60-talet med gult handtag från NilsJohan.

Och sist men inte minst, veckan är inte slut ännu. Fler positiva saker kan hända… 🙂

 

Lämna en kommentar