Jag och mitt ögonbryn…

Vad skönt att det är påsk. Jag behöver nog lite extra ledighet, med tanke på att jag hade så bråttom i morse att jag lyckades åka hemifrån med endast ett ögonbryn. Ja, eller snarare sagt ett som syntes lite mer än det andra på grund av att den fått en touch av ögonbrynspennan, emedan det andra brynet blev helt bortglömt på grund av en hektisk morgon…. Undrade faktiskt om jag hade tandkräm i mungipan eller något, eftersom jag fick en känsla av att några pendlare tittade lite extra på mig på vägen till jobbet. Men ja, det fick ju snabbt sin förklaring då jag såg mig själv i spegeln något senare på morgonkvisten; hade förmodligen lätt kunnat smälta in i Clockwork orange-ensamblen eller ett och annat huligangäng med min udda sminkning…

Ikväll tänker jag inte lyfta många fingrar härhemma. Ska bänka mig i soffan och inte göra någonting alls. Spana in utbudet på dumburken och kanske unna mig ett glas vin. Just because I´m worth it… 😉

Ha en glad påsk allesammans!

thRD5OYXMG

 

Lämna en kommentar