Jojomommo, jojopoppo…

Long time, no see… men nu är jag tillbaka…

Ska inte plåga er med några SL moments idag, även om en del nämnvärda sådana ägt rum under den tiden jag hållit mig borta från bloggen…

Istället kan jag passa på att berätta att jag:

  • = en av världens kräsnaste människor, har lärt mig att äta sushi – och jag tyckte till och med att det var gott…
  • har sett ”Glada hälsningar från Misångerträsk” på bio. Martina Haag har en härlig sjuk humor, som passar mig som handen i handsken. Med endast 4 personer i hela biosalongen, blev det snabbt uppenbart vem/vilka som var mest roade av filmen… 😉 Säger bara jojomommo, jojopoppo… Gå och se den om du redan inte gjort det 🙂
  • i helgen varit och hälsat på äldste sonen i Karlstad. Fick en rundvisning i Universitets enormt stora och fina bibliotek. Där ligger hemkommunen Väsby aningen i lä… Passade också på att ta en sväng förbi Burger House och äta deras vegetariska burgare med Haloumi-ost och persika – mums!
  • ikväll såg Icas nya reklamfilm, och undrar om de använt mig som inspirationskälla? https://youtu.be/nVly9-rU2j4

Men nog ordat för ikväll… Nu är det dags för en date med John Blund. I morgon väntar en ny dag och massor av nya utmaningar… 🙂

Lämna en kommentar