Nyckeln till framgång?

English: A room key.

English: A room key. (Photo credit: Wikipedia)

Yes! Nu är den äntligen här!

Kursnyckeln till min lilla distansutbildning i Adobe InDesign har anlänt via mailen idag. Och det kliar just nu i mina fingrar av både förväntan och spänning. Ser verkligen fram emot att få bekanta mig närmare med denna programvara under kommande veckorna. Jihhuuu!!!

Har länge längtat efter att få sätta tänderna i någonting utmanande och inspirerande. Och nu är det dags. Just nu känner jag mig extremt taggad – det här kan bara inte bli annat än bra :-).

Näpp! Har inte tid att sitta och häcka här på bloggen ikväll. Nu är det incheckning på distansskolan.se som gäller. Kanske är det nyckeln till framgång jag har i min hand? Au revoir!

 

/ Monicken

Lämna en kommentar