Plötsligt händer det…

BankOmat 007Nu är det bara 3,5 dagar kvar i tjänst hos Sveriges bästa chokladtillverkare Mondelez International. Och efter det bär det ut på helt nya äventyr…

Under eftermiddagen idag hade mina omtänksamma arbetskamrater ordnat med avskedsfika, presenter, blommor och den traditionella jättekorgen fylld med diverse godsaker från företaget. Så nu lär jag inte ha några problem att stilla chokladabstinensen ett tag framöver. Kändes verkligen kul och hedrande, att så många kollegor tagit sig tid att komma dit för att tacka av ”lilla mig”.

I presentpacken ingick också en TRISS-lott. Tänk om meningen var att ”Plötsligt händer det”, skulle hända mig just idag? Det skulle ju verkligen vara perfekt timing. Beslöt mig dock för att vänta med lottskrapningen tills jag kommit hem.

Och gissa om jag var spänd och förväntsfull när jag satt där med min lott och en 5-krona i handen… Men tji fick jag. Det gick inte vägen den här gången heller. Lätt fånget, lätt förgånget. Men, men… Jag var ju i alla fall miljonär. Åtminstone för en 3 timmar sådär 😉

Tack till alla er som bjöd på lite extra spänning i mitt liv idag 🙂

 

/ Monicken

 

Lämna en kommentar