Sörab nästa…

Fondvägg Insåg idag att min lila kvistuppsättning med belysning i hallen på övervåningen, sett sina allra bästa dagar. Bara 2 av ljusslingorna på de 5 kvistarna fungerade och de hade därmed förlorat sin ursprungliga charm. Uppsättningen såg faktiskt rätt tafflig ut om sanningen ska fram…

Tog emot att plocka bort kvistarna för gott ur min gamla ”trädvas”. Nu ser det jättetomt och trist ut där de brukade sprida sitt fina sken. Men inser att livet måste gå vidare även utan dem. De kommer att få det bra på sitt nya hem Sörab i Upplands Väsby.

Och jag måste förmodligen bege mig ut på jakt efter nya kvistar med belysning under veckan. Detta är ett måste eftersom de varit en del av mitt skogsstema här på övervåningen i flera år (fondväggen på bilden är en del av paketet…).

Visst är det trevligt med förändring, men vissa saker ruckar man bara inte på sådär… Är det skogstema så är det!

 

/ Monicken

Lämna en kommentar