Dataproblem får fram värsta finska sidan av mig…

Hmmmm… Är lite småsur och irriterad såhär på nattkvisten…

Dagen (eller gårdagen är det ju nu…) har varit bra, i stort sett. Har bland annat roat mig med fönstertvätt, jagat dammråttor, skurat golv och överlevt höstens första spinningpass på Friskis & Svettis. Var lite orolig för att min kondis inte skulle palla med det nya passupplägget, men det gick bättre än förväntat. Något jag förmodligen har mina gymbesök under sommaren att tacka för…

Det finns dock en sak som satt käppar i hjulet för mitt välbefinnande idag… Och det är att min dator strulat en hel del. Till och med så pass mycket att några riktigt obehagliga finska svärord for över mina läppar mer än en gång + att jag knappade lite extra hårt på tangenterna. Är inte helt säker på att problemet löst sig till 100% ännu, men kan inte ägna mer tid åt det just nu. Får ta tag i det senare idag istället.

English: Picture of John F. Kennedy

English: Picture of John F. Kennedy (Photo credit: Wikipedia)

Nu ska jag strax ta mig till sängs med min kliande tatuering, läsa lite om Kennedy-klanen i boken ”Vi tolererar inga förlorare” av Britt-Marie Mattson (intressant läsning, än så länge i alla fall…). Kan inte ha varit helt enkelt att växa upp i den familjen, om man säger så…

Och så småningom ska jag försöka få till en lååång date med mr John Blund… Natti, natti…

/ Monicken

Lämna en kommentar