Svängde ordentligt om VINYLBANDET igår…

Hoho, jaja…

Jackpot Rockbar VinylbandetHade en trevlig kväll i Vilda Väsby igår tillsammans med min väninna S. Vi var bland annat på Jackpot Rockbar och lyssnade på Staffe och de andra herrarna i VINYLBANDET. Har aldrig hört de ”live” tidigare, men det visade sig att de är duktiga och erfarna musikanter och att de minsann kan sitt 50,60,70- och 80-tal. Och frågar ni mig, så var det betydligt mer drag på deras spelning än på Mothership´s (hårdrocksband som spelar Led Zeppelin, Deep Purple- och White Snake-covers), som stod för underhållningen sist jag besökte baren i fråga…

Men en sen kväll på byn sätter definitivt sina obarmhärtiga spår. Man är inte längre 25 – hur gärna man än skulle vilja vara det… Efter en brusig Treo till frukost, så kunde jag i alla fall genomföra min insats under Rosenhills gårdsstädning – även om mitt lövkrafsande skedde i mer eller mindre slow motion-tempo… 😉

Ha en trevlig söndag därute!

 

Lämna en kommentar