Börjar känna mig som en människa igen…

Vilken jädrans tur att jag inte var inbokad på jobb igår. Hade inte fixat det. Låg däckad med förkylning härhemma i princip hela dagen. Gick och lade mig runt 21 på fredag kväll och sov till cirka 15:50 på dagen därpå. Var vaken i några få timmar innan jag begav mig till sängs igen, strax efter kl 20:00. Och vaknade inte förrän vid 9-tiden idag…

Kanske behövde jag sova ut ordentligt? Har nog flackat runt lite väl mycket på sistone… Så mycket jag skulle vilja göra, men så lite tid… Går inte riktigt ihop… Är fortfarande förkyld, men är definitivt på bättringsvägen och börjar känna mig som en människa igen… Ser fram emot en ny och händelserik vecka, samt att förkylningen ska försvinna puts väck så jag kan träna på Friskis&Svettis igen under kommande veckan. Jihhuu!

Lämna en kommentar