Hektisk arbetsvecka väntar…

Klockan är bara barnet, och jag känner mig redan grusig i ögonen. Kanske blir en tidig kväll för en gångs skull…

Merparten av dagen har ägnats åt att fira äldste sonen som fyllde 19 år. Snacka om att han timade in årets allra bästa dag; Internationella kvinnodagen”, för sin ankomst till jorden ;-). Grattis till min Rasmus och alla kvinns därute!

Har varit en bra helg överlag, men den gick som vanligt alldeles för fort. Har inte hunnit med att göra allt som jag planerat, men vad gör väl det. En ny vecka står för dörren, och det jag inte hann ta mig för denna vecka, blir förhoppningsvis gjort under kommande veckan (eller veckan därefter…).

Lär bli en ovanligt hektisk arbetsvecka, med tanke på att MSD ska flytta till nya lokaler under fredagen den 13:e. Detta innebär att jag kommer att få något längre till jobbet framöver, men det är inte hela världen. Kan nog snabbt vänja mig vid att ta en Power Nap på bussen och tåget under morgonkvisten, så att jag är riktigt utvilad och taggad vid arbetspassets början.

Sist men inte minst, en liten statusrapport gällande Buzzador-kampanjen för Dove Oxygen Moisture som jag just nu deltar i.

  • Har hittills använt produkterna (schampo och balsam) vid två hårtvättar. Och jag vet inte om jag inbillar mig – men det känns faktiskt som att mitt normalt platta hår har fått lite mer volym än tidigare. Eller så är det helt enkelt min senaste hårklippning, som ligger bakom volymökningen. Eller kanske en kombination av både och? Oavsett, så fortsätter ju testperioden ett tag framöver – och det ska bli spännande att se vad jag kommer fram till i slutändan…

Lämna en kommentar