Invasion på Ikea under höstlovet?

English: Logo of Ikea.

English: Logo of Ikea. (Photo credit: Wikipedia)

Ännu en härlig tisdag är snart till ända…

Var lite orolig för om mitt högerben skulle fixa en vända i gymmet på Friskis&Svettis idag, med tanke på förra veckans snöpliga näsvurpa vid löpbandet. Men det var inga problem alls. Intervall-löpningen gick hur bra som helst. Känner mig just nu redo för att våga mig på ett spinningpass på torsdag. Och vem vet, om hälsan tillåter så hakar jag eventuellt på gästspinningpasset på söndag också. Jihhuu!

Funderar just nu på om jag ska ta en sällsynt vända förbi Ikea i Barkarby i morgon, när jag ändå ska hälsa på en kompis som bor precis i närheten. Skulle behöva investera i några nya tallrikar. Risken är ju förstås att man går därifrån med en massa andra onödiga saker på köpet också… Frågan är dock om det är värre invasion i varuhuset än vanligt, nu när det är höstlovsvecka och allt…? Någon som vet?

 

Lämna en kommentar