En gång hårdrockare, alltid hårdrockare…

Avenged Sevenfold, Hovefestivalen 08

Avenged Sevenfold, Hovefestivalen 08 (Photo credit: NRK P3)

Fredag kväll, mörkt ute och jag känner mig allmänt seg & dåsig…

Undrar om det har varit och fortfarande är bra drag på Hovet just nu? Har för mig att två av mina nya favoritband är där och spelar ikväll. Tro det eller ej, men det finns alltså tanter över 40+ som gillar band som Five Finger Death Punch och Avenged Sevenfold.

Deras låtar är till exempel s…bra att städa eller träna till. Såväl svabbning som löpning, går så mycket lättare och snabbare. Jag har dock ett litet problem. Jag rycks ju gärna med i refrängerna och vill sjunga med. Det gör ju ingenting så länge jag är hemma, men tror inte att mina medmotionärer på F&S kommer att uppskatta mitt skrålande den dagen jag råkar sjunga med högt i Lift me up, Hail to the king eller F…… nightmare av misstag i gymmet. Den dagen den sorgen…

Ha en trevlig helg!

Lämna en kommentar