Toppenstart på denna vecka…

Yes! Känns som att den här veckan har börjat riktigt bra – och det kan bara bli bättre känns det som 🙂

Badrummet på nedervåningen är nu så gott som färdigrenoverat. Fattas bara lite småfix. Kunde i förrgår ta mitt efterlängtade bad i nya badkaret, efter 7? veckors lång väntan. Var lyxigt värre att ligga där och få lite vattenmassage i skenet av mysbelysning inuti själva karet… Ja, jag kan ju inte säga att jag saknar det ”gamla badrummet” direkt. Bildbevis på hur det numera ser ut, ska ni få här så småningom…

Det var en riktigt bra tisdag. Stiftade några helt nya och väldigt trevliga bekantskaper, mitt värdpass på Friskis&Svettis flöt på bra under eftermiddagen, klarade mig från snöpliga näsdykningar vid löpbandet under mitt träningspass efteråt… Kände mig till och med så pass modig, att jag vågade be en av hallvärdarna om hjälp med tips på några bra hantel- och skivstångsövningar. Kan ju inte bara träna ben och kondition i all evigheters evighet… Måste bli lite mer äventyrlig och träna överkroppen också… Men mina armar känns som spaghetti just nu efter dagens utsvävningar, och frågan är om jag kan röra dem i morgon…?

Ser enormt mycket fram emot fredagens konsert med Black Sabbath på Friends Arena. Ska bli så kul att se Ozzy och de andra pensionärerna? i bandet in action. Längtar… Förmodar att man kommer att se en och annan grånad tinning bland publiken. Fansens medelålder lär inte vara den högsta sedan lanseringen av arenan…

Black Sabbath on stage at Schleyerhalle in Stu...

Lämna en kommentar