Anton Ewald mania på Järfällafestivalen…

I eftermiddags gjorde min goda väninna Susanna och jag ett besök på Järfällafestivalen…

Vi lämnade alltså Vilda Väsby för några timmar och styrde vår kosa mot Järfälla och Jakobsbergs centrum, för lite shopping och gluttande på rockarna i the Poodles och nya flickfavoriten Anton Ewald.

Kan såhär i efterhand rapportera att småflickorna (inte helt oväntat) hade parkerat närmast scenen, och jublet och glädjen var förstås som störst, när sötisen Anton skulle uppträda med några låtar. Jeesus! Man hade nästan kunnat tro att det var Beatles i sina glansdagar som stod på scen… 😉

Förmodar att affärerna för diverse Anton Ewald-prylar gick som smort efter framträdandet. Stannade inte kvar för att checka läget, men gissar att kön med småtjejer som ville ha hans autograf på prylarna de köpt, ringlade betydligt längre än mina favoriter Poodles signeringskö…

Dagens höjdpunkt var dock att jag av misstag råkade få med en gående Kicken från the Poodles på en liten, darrig filmsnutt, som jag filmade för att få ljudbevis på Antons popularitet… Fast den fantastiska filmen behåller jag för mig själv…

Lördag 130907 040

 

Lämna en kommentar